Pensions planer....

Eftersom Virrtuppen i kollektivet har gnällt på mig en del dom senaste dagarna pga dålig blogg uppdatering får jag nu passa på när jag har en liten stund över...

Virrtuppens stora dröm är att inom kort få gå i pension och bara sitta hemma med rödvin och noppa hår ur öronen. Denna dröm som han trodde sig skulle kunna starta med för ca 1 vecka sedan gick till hans stora förtret åt skogen då arbetskraften behövde åka hem till Varberg för att ta hand om sin häst.
Detta går nu ut över resterande boende i kollektivet, dvs. Mia och mig, som får stå ut med självömkan, dåliga skämt och bloggar.... När det gäller hans bloggar så blir han överlycklig när någon råkar säga någonting fel som han tycker är kul nog att göra en blogg av. Han sitter troligtvis i detta nu och funderar över hur han ska få till en blogg av min senaste "groda" och ni som känner mig vet att det ofta och mest troligt hoppar fler "grodor" än "prinsar" ur min mun så han lär behöva gå i pension enbart för att hinna med att blogga om mig.

Trotts hans påhopp och ofta mycket fantasifulla bloggar så ligger det ändå en liten och då menar jag verkligen liten gnutta sanning i det han skriver så kolla in hans blogg så kanske du får dig ett litet skratt http://karlgrlundin.blogg.se/

Då jag nu behöver återgå till mitt slitsamma arbete som Virrtuppen har placerat mig på så hinner jag tyvärr inte åstadkomma mer idag men när ni minst anar det så dyker det upp en ny.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0