Ljusterö kollektiv...

Jag är numera bosatt på Ljusterös kollektiv där en härlig blandning av virrhönor och djur är inhysta :)

Virrhönorna består utav:
Mia - vår underbara hönsmamma som börjar få bra koll på vilka vägar hon ska ta för att hitta till olika ställen så som jobb och butiker.
Kalle aka chefen - virrtuppen som tycker sig ha koll på det mesta men inte ens vet vart han har lagt sina kläder
Jennifer - yrhönan som helst ska sitta bak i bilen om man ska komma dit man ska utan att köra helt galet (troligtvis ett arv från sin mor)
Jag - vet inte riktigt vad jag ska skriva annat än att min hjärna och mitt minne slutade samarbeta dagen då jag fyllde 30...

Jag har nu varit här en vecka och trivs toppen och hoppas att jag ska fortsätta med det en lång tid framöver. På onsdag börjar verkligheten och det ska bli skönt att komma in i en vardag även här.

Det blir tyvärr inte mycket mer bloggande idag då hjärnan åter en gång har hakat upp sig och inte riktigt vill sätta ihop alla ord till fungerande meningar. Jag hoppas på att en omstart under natten kommer att göra nytta så jag kan komma igång med skrivandet imorgon igen.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Anonym hyresvärd och arbetsledare

Han den där Kalle verkar vara en toppen kille! Säkert är det frun som slarvar bort hans kläder.

2011-08-23 @ 01:12:33
Postat av: Mamma

Det skall bli kul att läsa din blogg igen,för då känns du närmare :)Kramizar

2011-08-24 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0