Re opening!

Nu är sommaren över och det har gått mycket fortare än vad jag trodde att det skulle göra. Skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle komma tillbaka i augusti men ops så va det september och jag insåg att det va dax att öppna upp igen (har ju fått en del påstöttningar;) ).

Sommaren har varit helt galen med "fiskmåsar" som tar upp sälklippan och låter massa onödigt, alkohol som har flödat i mängder och mycket mycket annat smått och gott ;) Jag vet att det inte har varit så jättemycket sol och värme men när jag sitter här och tänker tillbaka så kan jag ändå inte känna att det har varit en regnig sommar för alla vänner och händelser har gjort det till en härlig och solig sommar.

Som dom flesta av er vet så opererade jag handleden för ca tre veckor sedan vilket har lett till att jag är både arbetslös och sjukskriven, tycker att det är lika bra att slå två flugor i en smäll. Jag kan ju inte påstå att det händer så mycket annat i livet för tillfället än rehab av handen så jag har inte så mycket att skriva om...

Denna veckan har jag som dom senaste veckorna tillbringat vid datorn med facebook och farmville =) har blivit besatt av skiten... Igår däremot va jag mer social, först ett besök hos tandläkaren sen va jag på arbetsförmedlingen och fick skickat iväg en ansökan till en utbildning. När det va klart åkte jag till nästa ställe och skickade in ytterligare tre ansökningar till utbildning sen va klockan tio och jag åkte till onoff och lämnade in min telefon som inte mår riktigt bra. När alla ärenden va klara åkte jag hem några timmar innan det va dax att åka till Läjet och leverera kräftor, när det va klart åkte jag och tankade och påväg därifrån märkte jag hur det började ryka från huven så det blev snabbt hem till sara för att fylla på kylet och då upptäckte jag att det va hål i skiten... inte så kul men men sånt är livet tydligen.... kvällen tillbringade jag sedan på Harrys med Ulle & Co, härlig kväll!

Nä nu ska jag plocka i hop all tvätt så det är klart när det är dax att springa ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är det skönt med en blogg-paus ibland! :-) Välkommen tillbaka! Du verkar ju ha fullt upp på dagarna tycker jag! :-)

2009-09-10 @ 19:10:15
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: zzara

Härligt att du är tillbaka =)



som du säger så har sommaren varit toppen trots vädret... =)

2009-09-11 @ 09:44:56
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0