Jippi!!!!!

Vilken helg =) Igår hade vi en grymt rolig P-fest! Vi kissade i handfat när toaletterna va låsta, lekte klädstrecket till fullo, alkohol i mängder och total galenskap som vanligt.

jag orkar tyvärr inte ladda upp några bilder nu men jag lovar att försöka hinna med det i morgon.

Idag bokade vi resa till Gran Canaria!!! På onsdag åker vi ner till malmö för att flyga ner till värmen, det ska bli sååå skönt och jag längtar som en tok samtidigt som jag känner mig aningen stressad att hinna fixa allt som behöver ordnas upp här hemma innan jag åker men "det löser sig" som Janne alltid säger.

Nu blir det sängen men så mycket sömn blir det nog inte, snarare kommer jag ligga och tänka på allt som ska göras och när det ska göras.. Men vad gör det när jag snart är i ett varmare land =)

Hoppas ni andra oxå har haft en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: zzara

hahhah "det löser sig" janne i ett nötskal =)



ska bli underbart!! Jag o du Bejb!!

2009-09-21 @ 12:09:21
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0