För få timmar på dygnet för att blogga ;)

Det har det iaf varit dom senaste dagarna känns det som...

Helgen har varit kanon med besök hos vänner och sing star fest hos Linda.

I måndags började vi förbereda upplägget inför lördagens P-fest. Det kommer bli en kanondag med många roliga inslag, mer kan jag tyvärr inte skriva innan festen har varit då allt är hemligt =)

Igår åkte jag ut till Lina några timmar och myste med henne och Ella. Sen hoppade jag in i bilen och tillbringade eftermiddagen och kvällen hos Sandra och buspojkarna ;) Det va en riktigt mysig dag!

Idag har jag varit och tagit bort min skena på handleden och det känns riktigt skönt men det är väldigt ovant. Jag kan inte böja handleden ordentligt ännu men det kommer ta några dagar, sen är det bara styrkan som behöver komma i fas oxå men det kunde ta låång tid sa dom fast huvudsaken är att allt har gått bra =)

Nu ska jag slappa en liten stund sen ska jag nog ge mig ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0