Lördag

Det har klagats en del på att jag är så dålig på att blogga men jag har inte haft någon lust att sitta vid datorn, jag har nog missat hur många inlägg som helst hos er andra pga mitt tillfälliga ointresse för datorer....

Det har hänt en del sen jag skrev sist men jag tänker inte sitta här och babbla mig igenom allt för det blir inte kul att läsa då men jag har haft kul, jobbigt, underbart osv osv...
Den senaste veckan har jag spenderat mååånga timmar nere i halmstad, sitter där nere på ett arrest/väktar jobb. Vi jobbar 12 timmars pass så jag sover inte många timmar per natt och det har resulterat i att jag vaknade vid fem idag oxå. Fast jag lyckades som tur va somna om några timmar och gick upp vid nio.

Idag ska jag och Sara hem till mamma och passa Timja när mamma och Pekka är i Göteborg på bröllop. Ska bli skönt att komma iväg även om det bara är över en dag.
Nu ska jag strax ta fram dammsugaren och packa ihop lite tvätt som jag ska ha med mig innan det är dax för duschen innan vi åker.

Ha en underbar helg!!

Det är ingen idé att ni tjatar på att jag ska blogga för jag kommer troligtvis vara dålig på det ett tag till, särskilt nu när jag jobbar så mycket. Puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för pajen nu har jag mat till 3 dagar på jobbet gott att slippa tänka på det.Kram och tack för hjälpen.

2009-05-11 @ 07:56:47
Postat av: Emma

hehe lider du av bloggtorka;)

fan gissa hur många gladiatorskor jag har hittat nu bara för att du sa det igår om att det inte var snyggt när man har tatoo på foten haha kaos!

ha en bra dag, vi ses i trakterna;)

2009-05-14 @ 11:21:42
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

det var himla mys!! =)

2009-05-14 @ 11:42:25
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: azzii

Bra jobbat babe! Mäktigt stolt över dig!! =))

2009-05-14 @ 19:26:07
URL: http://azzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0