Vinter eller vår?!?!?!

Yes äntligen vår!! Det va min tanke idag när jag skulle ut och gå med Jessie. Vi va redo och började gå, jätteskönt men lite kalla vindar. Men så plötsligt, vinden ökar och sliter sönder mig av kyla ända in i märgen och vad är det som börjar yra jo givetvis snö.... Mitt "Yes äntligen vår" blev "Fuck inte snöhelvete igen!!!!" Men det blev ändå en skön promenad trots kylan.


En trött Jessie som trycker ihop sig i ett hörn =)

Första mötet på arbetsförmedlingen avklarades igår sen blev det lunch och fika hos Charlotte i Veddige. Kvällen avslutades med Pop Quiz på Harrys.

Nu ska jag bara ta det lugnt och vägra titta ut på snön som jag verkligen avskyr denna tiden på året. Snö ska komma i december och göra alla barn glada men inte nu.

Imorgon blir det heldag i borås. Sara lånar min bil så hon kommer och hämtar mig efter sin VFU imorgon typ vid 11 nån gång sen beger vi oss till Borås för lite shopping *ler stort*, vill ju hitta något kul till Annas fest på lördag, sen åker vi hem till mamma & Pekka och käkar innan vi kidnappar mamma  och kollar bio "Män som hatar kvinnor". Jag har läst alla tre böckerna och verkligen älskar dom så det ska bli riktigt kul att se om filmen lever upp till mina förväntningar, fast andra som har läst boken säger ju att filmen är kanon så jag hoppas dom har rätt.

Dax att återgå till den snoriga näsan.

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

tack för en suuupertrevlig fredag =)

2009-03-14 @ 14:40:01
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Var filem bra? Lite sugen på att se den fast jag har inte läst böckerna. Tack för helgen babe!



Alltid lika kul att umgås.



Puss

2009-03-16 @ 08:59:09
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: azzii

hahahaha!! Översättningen stämde till viss del, men inte helt och hållet. Lite grammatiska fel och sen är inte betydelsen riktigt den samma som på svenska.. haha låter ganska hemskt på svenska., döda mig syster! hehe.

Men jag måste säga att det var duktigt gjort av dig:D haha.

Annars, är allt bra med dig?

PussPuss!

2009-03-17 @ 15:33:56
URL: http://azzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0