Vårrensning och knasiga katter

Igår fick jag ett ryck när solen sken in genom fönstret så jag började rensa i mina skåp.
Det lär nog ta ett tag innan jag har gått igenom alla skåp men jag tar lite i taget så blir det inte lika tråkigt när det närmar sig slutet.

  
Jag började med sko garderoben men tyvärr glömde jag av att ta en före bild.
Sen blev det bröt skåpet, fick lite hjälp av Fisen, där har jag nu ytterkläder och varsin hylla till katterna så dom kanske slutar upp med att ligga i min vanliga garderob.

 
Hela sex par skor ska få följa med till dumpen ihop med en hel del till, fast lite ska ner i källaren.

Ni som har varit hos mig och försökt er på att hitta ett driksglas vet att mina skåp mest består av Tuperware så mitt nästa uppdrag blir att gå ner i källaren, där jag har ännu mer Tupperware, och se om jag hittar något som jag har mer användning för och byta ut mot något jag inte använder här uppe och sedan försöka få in all plast i dom mindre skåpen. Önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig tjej och duktig katt! Om skorna inte är för slitna så spara istället för slänga, man vet inte när det blir poppis igen. Tupperware ja... den bästa dom gjort är lökförslutan den som är halvt rund som man kan hänga i kylskåpet. mycket fiffig. Men jag är heller inte så insatt.



Puss

2009-03-18 @ 13:42:49
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

haha Skrattar lite åt Linas inlägg.. du har ju sålt så du har ju koll på vad som är fiffigt o inte =)



du är duktig som rensat!! behöver oxå göra, men det får allt vänta

2009-03-18 @ 14:04:21
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0