Helgen som gick...

I fredags hade jag och Kimzan en heldag med massor av kaffe och tjöt. Hur mysigt som helst :) Sen på kvällen åkte vi ner till Superbowl och träffade Ulle, Nico, Stefan och Hilda för att bowla lite. Johan och Uffe jobbade och verkade inte helt nöjda med detta, tror att dom hellre hade varit med. Efter bowlingen blev det en tur in till stan för att kolla in krogarna lite och sedan blev det hem för lite sömn.

Lördagen va lugn och latheten va den stora vinnaren. Framåt kvällen kom Charlotte hit, först blev det lite thai mat och sedan lite alkohol innan vi gick hem till Maria O och fortsatte alkoholintaget. Efter lite dansmatta som för övrigt va hur kul som helst så blev det en sväng ner till krogen även denna kväll.

Igår hände det inte mycket i min lilla värld. Låg hemma på soffan hela dagen och det va sååå skönt :)

När jag vaknade idag hade jag drabbats av en jobbig snuva men det va bara att ta sig i kragen och gå upp. Jag och Sara har haft en heldag förs hade Sara en sak inbokad och jag följde med som moraliskt stöd. Sen blev det luch och en snabb sväng till ÖB. Efter detta åkte vi ner till läjet för att kolla om våra tankar fungerade med verkligheten. Tumstocken plockades fram och inredningen mättes för att sedan kladdas ner på papper innan det kan skrida till verket lite längre fram. Vi har även fått skrivit ner lite regler som för dom flesta är så självklara att vi skulle dumförklaras men med erfarenhet i bagaget vet vi att det behövs för alla har tydligen inte samma syn på vad som är självklart.

Imorgon ska jag åka runt och hämta arbetsgivarintyg och tjänstgöringsbetyg, mer än så är inte inbokat så vi får väl se vad dagen har att ge.

Nu ska jag slappa lite framför TV:n sen ska jag försöka komma i säng i tid så jag inte vänder dygnet som jag gjorde förra veckan.

Hoppas ni får en underbar vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0