Uppehåll

Det är väl ingen som har missat att jag har haft ett långt uppehåll från min blogg men jag har verkligen inte haft någon skriv lust... Vi får väl se om den kommer tillbaka...

Snabb uppdatering på vad som har hänt.
Jag hade beslutsångest för om jag skulle gå ut den 13/2 och vinet blev vinnaren i denna tävling.. Svårt att gissa kanske..hehe
Bilen har återuppstått efter lite starthjälp från lillebror och sedan en omgång med batteriladdaren hos pappa.
I fredags jobbade jag min sista dag på Taiga. Det blev mer känslor än jag hade väntat mig den dagen. På kvällen kom en härligt gäng från Taiga hit och drack vin och övade upp sina stämmor med Sing Star sen blev det Oscars. En riktigt kul kväll.
Lördagen blev det till en början, för min del, en seg start på festen hos Linda men när bakfyllan hade lagt sig och vinet slank ner så slutade det hela riktigt bra och kul.

Denna veckan har jag varit på arbetsförmedlingen, varit ute på lååång promenad med Jessie the dog, träning och igår avslutade jag det med Pop Quiz på Harrys. En jättetrevlig kväll med 4st Janne i sällskapet. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, lagade jättegod mat men skar mig i tummen så jag fick avbryta för blodtorkning mitt i allt...

Imorgon blir det kaffe med Kimzan på dagen och sedan på kvällen blir det bowling. Längesen jag bowlade så det ska bli kul.

Nu ropar sängen efter mig så det är bäst jag lyssnar på den.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Ha en supertrevlig kväll =)

2009-03-06 @ 12:06:42
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0