Mysdag!

Det ordet sammanfattar min fredag! En riktigt toppendag med shopping, fika, mat och bio.
Sällskapet gjorde ju dagen ännu bättre. Världens bästa Sara som va med hela dagen sen Pekka och Timja som fick äran att njuta av vårt sällskap under middagen. Sist men inte minst min älskade mamma som lagade god mat och sedan följde med mig och Sara på bion.

Jag tycker att filmen va riktigt bra. Visst va det små saker som saknades från boken men det går ju aldrig att göra en film lika detaljerad som en bok så  jag tycker verkligen att den levde upp till mina förväntningar.
Jag tror dock att det är en fördel om man har läst boken fast då rekomenderar jag att det går en tid från att man läser till att man ser filmen för annars kan man nog bli besviken på filmen.

För er som funderar på att se filmen säger jag bara sluta fundera, kolla på den.
Jag rekomenderar även alla att läsa böckerna för dom är hur bra som helst!!


Kommentarer
Postat av: Lina

åå nu måste jag ju se den, pappa och Lillemor var på den igår... sa samma sak. Puss



Fick du ordning på skorensningen?

2009-03-18 @ 11:40:49
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0