Glömde ju...

Skulle ju lägga in några kort i förra inlägget på en riktigt knasig sovställning som Lillis hade igår..

Först ser jag bara Fisen och Lillis tassar som stack fram.



Tyckte det såg så roligt ut så jag va tvungen att ta kort på hur han verkligen låg.



Han har blivit så stor min lilla kille och han ligger alltid och sover på rygg och visar sin längd medans Fisen alltid kurar ihop sig. Hade jag inte vetat så hade jag trott att dom va lika gammla eller att Fisen va yngre men så är inte fallet. Fisen är 1 år äldre än Lillis som inte ens är ett år ännu.

Visst är dom söta mina små älsklingar.

Kommentarer
Postat av: azzii

Sååå sööööta:-)Jag saknar diiiiiigg!!!=)

2009-03-19 @ 19:51:55
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha=)

2009-03-19 @ 21:01:10
URL: http://mariarivero.blogg.se/
Postat av: Maria H

faaan vad nice!! det kallar jag totalt avslappnad! S

2009-03-20 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0