Verkligen fredag....

Man märker så tydligt att det är fredag när man kommer in i fikarummet på fredag eftermiddag.
Samtalsämnena är totalt utflippade och även om dom är seriösa så slutar det med att det är det mest oseriösa eller snuskiga som finns. Orden kommer ur munner ur fel ordning och alla skrattar hejdlöst åt allt även om det är ett riktigt dålig skämt som ingen någonsin skulle skratta åt annars.

Dagens samtalsämnen va bla:
Klimakteriet
Prostata
PSA, tydligen ett test man gör för att kolla om man har prostatacancer
Livmodercancer vaccination
Jodtabletter och kärnkraftverk

Två grova felsägningar:
Samtal om kärnkraftverk
- Jag har hört att man äter salt med jod bara för att man bor nära ett Ringkraftverk varför gör man det?
själv tycker jag ju att det låter hur normalt som helst ;)

Samtal om Livmodercancer vaccination.
- Man får inte ha haft ett seriöst samtal innan man tar den första sprutan.
skulle vara - Man får inte ha haft samlag... Förstår inte för fem öre hur jag fick ihop denna meningen :)


Nä nu ska jag försöka få ihop ekonomi avstämningarna den sista timmen, hur nu det ska gå när all tankeverksamhet har gått för dagen...

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mej att du trivdes ganska bra i fikarummet?! =)

2009-01-10 @ 10:49:38
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0