Ordbajs...

Jaha, vad ska man skriva för strunt idag då....
Idag har jag jobbat , tränat och håller nu på att tvätta ska även lägga mig i soffan och läsa "handbok för kallt arbete" strax. Fan va duktig jag är *asg*

Anledningen till att jag ska läsa denna bok är för att vi ska ha utbildning på jobbet i morgon och på fredag. Morgondagen kommer att börja kl.09.00 med samling och frulle sen ska vi ha lite utbildning om hur kroppen reagerar på kyla i olika fysiska lägen. Sen blir det lunch och efter det blir det lite övningar i regnrummet och fryskammaren som vi har på jobbet. Vid fem tiden ska vi bege oss ut i skogen och bygga vindskydd, ha mentala träningar i mörker och lite annat innan vi får krypa ner på våra liggunderlag med våran filt och sova en stund innan det är dax att vara eldvakt och sen sova en stund till om man har tur. 06.00 fredag morgon är det dax att gå upp och riva lägret sedan blir det lite mer övningar inna vi beger oss, snygga som få med en underbar doft av rök och skog, till Kusthotellet för lite bad och bastu och sedan lite lunch. Efter det åker vi tillbaka till jobbet och summerar dagarna innan vi får åka hem vid tre tiden. Men jag kommer skriva mer om detta till helgen och kanske att det även kan bli lite bilder från dessa två dagar...

På fredag kväll blir det kalas hemma hos pappa och vem vet jag kanske till och med får lust att spring en sväng på krogen efteråt men det återstår att se... Lördag är det jobb så då kommer jag missa Lindas fest, tråkigt men inte direkt ovanligt.. Hon är alltid ledig dom helgerna jag jobbar och tvärtom, verkar som att hennes chef inte vill att vi ska festa ihop.. hehe

Nu är det dax att springa ner i tvättstugan igen men hörs vi inte så ses vi kanske...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

brrr.. kallt kallt... men ni har la bra med kläder..! ta kort alltid kul å titta på=)

2009-01-14 @ 21:11:48
Postat av: Linda

Vilken rolig utbildning!



Hmm, det var nog på dansgolvet därnere... =)

2009-01-15 @ 21:32:04
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0