Soffläge...

Igår vaknade jag med en galen huvudvärk, tänkte att det skulle bli en dag med en fruktansvärd bakfylla men ack så fel jag hade.. Jag lyckades helt enkelt inte att supa bort min förkyldning denna gången heller... Har legat nerbäddad med hög feber och extrem frossa. Jag bryr mig inte så mycket om ifall jag blir förkyld men när jag får feber då ligger jag platt fall.
Idag har jag lyckat förflytta mig från sängen till soffan vilket är ett stort steg. Jag har tom lyckats ta tag i disken fast det tog bra lång tid....

Nä nu orkar jag inte mer så jag återgår till soffan igen...

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig kram från lilla mig! Här är svinkallt... Hoppas du mår bättre snart.

PÖSS

2009-01-05 @ 21:25:35
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har nog aldrig lyckats supa bort en förkylning....tvärt om! :-)

Krya på dig!

2009-01-06 @ 22:07:40
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0