............

I flera år nu har killar runt om i landet stått och tittat när "deras" tjejer har lämnat krogen med Vakten. Avundsjukan har sprutat ur ögonen på dessa killar och dom har gjort allt för att tjejerna skall titta åt deras håll och strunta i Vakten, vissa killar har tagit till en desperat åtgärd och själv blivit Vakt för att äntligen få lite tjejer. Men sen kom då dagen som många killar såg som en räddning, den kvinnliga Vakten. Kunde detta bli deras chans att få med en tjej hem?!
Svaret är NEJ. Det är nämligen så att det är Vakten som väljer sitt byte, inte tvärtom!!
Sen är det även så att i 99% av fallen är det bara den unga, sprättiga, pojkaktiga, singelvakten som använder sig av denna enkla och bekväma raggnings process så det hjälpte er inte ett dugg att den kvinnliga Vakten dök upp.

Vi har även myten om den "enkla" blondinen. Dom är inte så enkla som ni killar kanske tror, men dom är extremt bra på att lura er killar till att tro väldigt mycket... Vi är ett rätt stort antal som är blonda med hjälp av något så magiskt som blonderingsmedel. Jag vet att det kan komma som en överraskning för vissa men det är faktiskt sant, men bli inte rädda det finns många som ändrar sin hårfärg.

Felet jag tydligen har gjort är att jag har kombinerat dessa två saker, dvs blond vakt.... Detta har tydligen fått vissa killar att tro att dom kan säga vad som helst till mig men jag vill bara göra er uppmärksamma på att jag inte är någon billig liten slampa så snälla sluta att behandla mig som en!!!

Kommentarer
Postat av: Cina

Y go GIRL!!!!!

2009-01-06 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0