Uppe med tuppen...

Ja det va jag idag... Klockan sju hoppade jag upp ur sängen, slängde på mig en luvtröja (så jag skulle slippa kamma mig *ler*) och gick ner till tvättstugan. Nu är klockan strax efter tolv och all tvätt är ren, torr och ligger på sin plats. I vanliga fall brukar jag vara lite dålig på att få in kläderna i garderoben direkt för det är ju så jäkla tråkigt att vika skiten... men jag tänkte att varför inte börja det nya året med att vara lite duktig =)

Nu ska jag strax åka bort till Hajen och handla lite innan det är dax för några filmer och några timmars sömn.
Inatt blir det jobb på Harrys i Varberg och sedan arresten i Kungsbacka.



Handlingen är gjord, en film är avklarad om maten står i ugnen. Hoppas bara att jag kan få sova någon timma innan jag ska jobba annars kommer det bli en väldigt lååång natt...

Kommentarer
Postat av: Maria

duktig du är fröken=)

2009-01-03 @ 10:26:48
URL: http://mariarivero.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja visst är jag =)

2009-01-03 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0