Tiden är snart ute...

För ett tag sedan sa jag upp mitt bredband hos Glocalnet och äntligen börjar det närma sig ett slut. Den 9/1 blir jag av med det så det kanske tar ett tag innan jag uppdaterar igen efter det... Jag ska skaffa telias bredband men jag har inte fått hem några papper på det ännu så jag vet inte när jag får internet igen....

Jag har nu återhämtat mig tillräckligt från min fruktansvärda killförkyldning så imorgon är ska jag börja jobba igen och det känns väldigt skönt. Jag blir lite rastlös när jag är ledig så länge.

På lördag är det födelsedagsfest på Malmgatan!!! Ska bli riktigt kul!!! Saknar min gumma men hon kommer snart hem och på lördag får jag ju träffa henne =) tänkte jag skulle lura till mig en "dejt" med henne redan på fredag men vi får se hur trött hon är efter sin resa.

Nu blir det en stund framför TV:n innan jag ska försöka mig på att sova så jag kommer upp i tid till jobbet imorgon, dygnet har på något konstigt sätt vänt sig under den senaste tiden....


Kommentarer
Postat av: Lina

Gå in och boka på nätet nu när du har internet :) Festa nu iinte på fredag så ni e trötta på lördagen! Hoppas jag hinner få mina kläder från ASOS. Hoppas hoppas... Skönt att du e frisk, trist att du ska jobba i morgon!Puss puss nana gott!

2009-01-07 @ 21:25:24
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har redan bokat men med en telefonförsäljare så jag väntar bara på att alla papper ska komma så jag kan skriva under och skicka in. Har beställt helt paket med tv, bredband och telefoni.

Jag lovar att vara nykter på fredag! Håller tummarna för att du får dina kläder =)

Puss puss natti natti!

2009-01-07 @ 22:02:51
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har hört ett rykte! Blir det nån sprutgrej på lördag?



;-)

haha

2009-01-08 @ 22:20:04
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha nej jag syftade på hennes allergi sprutor =)tänk så fel det kan bli =)

2009-01-09 @ 08:18:47
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0