Måndag...

Då va det måndag igen och något känns helt fel... Kan inte sätta fingret på vad det är men jag har en konstig känsla i kroppen. Känns nästan som när man längtar riktigt mycket efter någon/något men samtidigt känns det som en oro... Jag fattar ingenting men det kanske visar sig vad det är när jag minst anar...

Helgen har varit kanon! I fredags va jag hos Sara och vi tänkte kolla på Let´s dance men det blev inte så mycket med det... Vi hamnade i köket och där satt vi och tjöta hela kvällen, fick även besök av hennes grannar som kom in och tjötade dom med, trevlig kväll.

Lördagen va party party party. Sara har fyllt år så hon hade fest och den va kanon!! Hur kul kväll som helst både hos henne och sedan på krogen. Tyvärr har jag inga kort att lägga ut eftersom jag glömde min kamera på festen men om mitt internet fortfarande fungerar när jag kommer hem ikväll så ska jag försöka lägga ut lite bilder.

Idag blir det träning efter jobbet, har insett att det är ett måste nu... Det tråkiga är bara att även om jag lyckas gå ner något i vikt så försvinner det ju inte där jag vill, magen, men det är väl så för alla kan jag tänka mig... Man kan tydligen inte få allt man vill..

Nä nu får dom snart bli klara med server arbetet så jag kan sätta igång att jobba.. Kan ju inte göra något utan datorn och det är rätt frustrerande.

Hoppas ni får en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har oron lagt sig, eller har du kommit på vad det var? Hoppas kvällens fysiska övningar gick bra!



Och se till att fixa internet :D



Puss

2009-01-12 @ 18:05:08
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0