Imorgon smäller det!!!

Eller det kanske va lite att ta i men imorgon kopplar dom in mitt bredband =) Har dom i alla fall sagt så det hoppas jag!

Kommer bli så skönt att kunna sitta hemma och kolla in vad som händer ute i den stora världen (läs varbergs alla bloggare) Ska försöka hinna med att blogga om Test Campen i morgon med men det är en del bilder som ska in och det tar sån jäkla tid att lägga in en bild så det kan bli en lååång natt... *ler*

Nu börjar jag få ordning och reda på mitt kontor så nästa vecka blir det nog att gå igenom alla högar av papper, kan säkert slänga mer än hälften.... Typiskt mig att spara på saker i all evighet istället för att spara tills det är klart och sedan slänga det som går... men men jag kan ju inte vara bäst på allt, eller jo det kan jag men jag vill inte.

Läste i en blogg att Martins sexshop öppnar outlet i Ullared så Maniac nu har du en butik i en håla nära dig.


Åter till arbetet.

Kommentarer
Postat av: Martin

Vafan....säg inget till någon....

2009-01-27 @ 11:59:17
URL: http://www.maniacwheez.blogspot.com
Postat av: Maria H

hahaha det var längesedan den affären öppnade i ullared gumman S

2009-01-28 @ 08:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0