Höjdpunkt & besvikelse

En besviken läsare sa till mig idag att jag är för dålig på att uppdatera så jag får väl ta och skärpa mig =)

Tänkte dra gårdagens höjdpunkt och besvikelse...

Igår va det en väldigt lugn kväll på Varbergs alla krogar så kvällen gick långsamt och inte mycket kul som hände, MEN så kom då höjdpunkten.
Krogen va stängd och vi hade besök av fyra fulla killar som alla jobbar i resturang branchen (jag nämner inga namn) Killarna försökte övertala en anställd att köra dom till Göteborg, under tiden blir en av killarna påmind om att det hade slunkit ner ett gäng öl som ville komma ut så han sprang ut genom dörren och ställde sig i ett hörn och kissa (vi har toaletter på Harrys som man får använda om man vill) Vad tror ni händer då.... Helt rätt polisen kommer och givetvis får han böter. Vi står en hel personalstyrka upptryckta i fönstret och viker oss av skratt. Jag kan ju tillägga att priset för att komma till Göteborg blev lite dyrare än vad som va tänkt men dom kom dit till slut.
Ytterligare en höjdpunkt va när jag ringde för att kolla om vi hade något inne i arresten i kungsbacka och jag fick till svar att jag kunde åka hem men om det kom något innan tre så skulle han ringa mig.
Lycklig som jag va över detta så satt jag kvar och pratade med personalen tills dom blev klara och några minuter över tre när det va dax att åka hem och sova så kom BESVIKELSEN H ringde från arresten och sa att en LOB va påväg in så det va bara till att hoppa in i bilen och köra upp till Kungsbacka.

När jag va påväg hem idag på morgonen så kände jag att en riktig killförkyldning va på väg, kroppen värkte, jobbig hosta och feber, NEJ jag som hade tänkt svänga mina lurviga på stan ikväll efter jobbet tänkte jag då... Men som tur är kände jag mig lite bättre när jag vaknade idag så nu sitter jag på jobbet (kiorren) och har bestämmt mig för att ikväll ska jag supa bort min förkyldning och via att vi kvinnor inte är lika svaga som ni män!! *ler*

Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Linda

LOB?

2009-01-04 @ 15:41:57
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: Lina

Vill ju ha bilder på sånnt här spännande som händer på nätterna! Var Julen bra? Puss

2009-01-05 @ 11:49:55
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Linda- LOB = Lagen om omhändertagande av berusade personer. Dvs någon som ska in i fyllecellen.



Lina - Kan ju inte ta bilder när jag jobbar förstår du väl=) Ja julen va kanon. Puss

2009-01-05 @ 15:11:29
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Maria

händelserikt..hehe.. hade du sköj ute då?

2009-01-05 @ 20:49:28
Postat av: Maria

oj de a några dagar sedan.. pik pözz

2009-01-05 @ 20:51:15
URL: http://mariariveroblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0