Här följer en liten lista om mitt 2008!

Jag snodde denna från Charlottés blogg.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag gjorde Ordningsvakts utbildningen och klarade den.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Klar jag gjorde! Löftet va att bryta alla nyårslöften, ett löfte jag tänker ha varje år ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja det va några stycken =) Och så blev jag faster för tredje gången med =)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Minnet är kanske inte det bästa men jag tror endast det va Tyskland, fast vi åkte ju genom Danmark räknas det då...

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jupp

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj, datum är inte min starka sida men det är mycket jag kommer minnas med både glädje och sorg.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
Att jag blev gudmor eller fadder som det heter nu till underbara lilla Jonathan.

9. Största misstaget?
Jag gör väl aldrig några misstag ;)
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Det beror på vad som menas med sjuk... knäpp är jag ju året runt :)
Fast jag va faktiskt medicinskt sjuk hela våren tills jag fick opererat bort mina mandlar i sommras.


11. Bästa köpet?
Lillis. Mina katter är gosigast i hela världen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det vill jag inte veta, antagligen skor eller kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ingen specifik händelse som jag kan komma på nu men familjen och vännerna gör mig alltid glad. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
 Oj den va svår, så antagligen ingen...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varken eller.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Onödigt att önska något som ändå inte går att ändra på... 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Samma svar här, onödigt att önska något som inte går att ändra på..

18. Hur tillbringade du julen?
23:e och halva 24:e hos mamma sen jobbade jag på kvällen,
25:e hos pappa och sedan utgång på kvällen.


19. Blev du kär i år?
Nej inte kär men det va väl någon som snurrade i mina tankar väldigt mycket.

20. Hur många one night stands?
Kanske 0 kanske 20, tror in verkligen att jag skulle skriva det här!!!

21. Favoritprogram på tv? 
Grey´s Anatomi, Betty, One tree hill mm.... Mest onödiga serier :)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Hata är väl lite att ta i... men har ändrat uppfattning om vissa.

23. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larssons Millennium böcker, fast jag har inte fått läst den tredje ännu...

24. Största musikaliska upptäckten?
Inte en aning.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja. Tex ABBA singstar, som jag inte har provat ännu men jag har fått det :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, tror jag inte.

27. Årets bästa film?
Har nog inte kollat så jättemycket på film i år...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
Firade med familjen sen gick jag nog ut på kvällen om jag inte minns helt fel.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade en hel del sköna människor i år! Ingen nämd, ingen glömd.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Hmm, 2008 har varit ett riktigt kjol/klänning år.

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vännerna och självklart katterna. Älskar er alla!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Finns många heta kändisar ;P

33. Vem saknade du?
Jag saknade Linus väldigt mycket, särsklit i sommras.

34. Favorit månad?
Har ingen favorit, alla månader som innehåller sol!!!

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det fast jag vill inte ändra på något 2008 va riktigt bra, men 2009 kommer bli ännu bättre :)




Mitt internet kommer igång den 28/1 igen så då blir det lite uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0