Fredag och snö....

God morgon!!

Äntligen fredag men fy för snö, den får ju ändå inte ligga kvar.
Nu sitter jag på mitt kontor och fryser halvt ihjäl för det är inte mer än inte mer än 16 grader på mitt kontor fast det brukar bli lite varmare lagom tills jag ska sluta....

Ikväll står det vin på schemat :) ska bli gott! Sen kanske det blir lite vin i morgon med men det beror på om C vill hänga med ut.

Igår satt jag hemma och skrev ner vad vi gjorde på Test Campen förra veckan, tänkte att det kan vara bra medans man har det färskt i minnet så jag kan blogga om det sen. Jag fick ihop 3 sidor i Word och då är jag inte färdig ännu plus att jag ska lägga in lite bilder med... Så min fråga till er nu är skall jag korta ner det eller orkar ni läsa ett så långt inlägg som det kommer bli??

Kommentarer
Postat av: Lina

Dom som läser din blogg läser korta eller långa texter... spelar ingen roll! Jag vill läsa! Tyckte det lät saskul det där du var iväg på.



Sjukt med snö! Helt sjukt... Vi som ska köra bil.. å

2009-01-23 @ 09:23:24
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-23 @ 09:28:53
Postat av: Emma

Ja men då är det ju perfekt med lite sysselsättning;)) hur kommer det sig att du är arbetslös föressten:(? Kram kram

2009-01-23 @ 13:20:44
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/
Postat av: Maria

skriv på du.. jag har all tid i världen=)..

2009-01-23 @ 13:50:55
URL: http://mariarivero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0