Bredband....

Jag lovade ju er att jag skulle blogga om Test Campen igår men det gick inte riktigt som jag ville... När jag kom hem och kopplade in allt och skulle installera bredbandet så gick det inte. Jag ringde till suporten för hjälp men dom kunde inte hitta någon koppling till mig så det gjordes en felanmälan som åtgärdas inom tre arbetsdagar... Så himla typiskt!! När jag äntligen ska få det inkopplat så fungerar det inte, är det någon mer än jag som har den oturen?!?!?

Ikväll blir det After Work med jobbet och sedan inflyttningsfest hos en jobbarkompis fast det blir ingen sen kväll ändå för imorgon ska jag till vetrinären med Lillis som ska kastreras och vaccineras och när jag ska hämta honom tar jag med Fisen så hon också kan vaccineras. Jag hoppas att allt kommer gå bra med Lillis så han inte blir dålig efter operationen för då kan det bli mycket otrevliga saker att torka upp efter honom så som tex spya... Men mina katter är det bästa som finns så jag stannar mer än gärna hemma en fredag kväll och tar hand om dom.

Jag kommer att vara ledig från jobbet imorgon så om inte mitt internet har kommit igång så passar jag på att önska er alla en riktigt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde att pappa var det bästa som fanns men där hadde jag fel.En katt tog min plats.

2009-02-01 @ 21:23:24
Postat av: Du vet vem

2009-02-01 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0