Lördag!!!

Nu sitter jag och väntar på att bli hämtad av Andreas och Caroline. Vi ska upp till mamma och äta kalkon, mums mums, hon fyllde år igår så vi ska fira henne idag. Peter with family kommer oxå så det blir full rulle.
Ikväll blir det middag, melodifestival och vin hos brudarna på Malmgatan. Jag kommer dock känna mig som en blekfis från yttre rymden för Sara är tokbrun sen hon va i Egypten i början av Januari och Madde och Linda kom hem från Egypten igår så jippi Jennie va blek du kommer vara.... Men men jag är ju snyggast ändå *skratt*

Nä nu är det nog dax att plocka ner det sista jag ska ha med så dom inte behöver vänta på mig.

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken mysig dag! Hälsa Carro och lillbror ja hälsa storbror med för den delen och grattis till mami, sen kan du ju hälsa Sara också! Ha så kul ikväll!



Pusa puss och du är så fin, man ska inte vara brun den här årstiden... fuskare är vad dom är.

2009-02-07 @ 11:30:17
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0