Kan man ha mer beslutsångest....

... än vad jag har nu??? Ena stunden sitter jag här och är på topp, vill dricka vin och gå ner på krogen medans jag 30 minuter senare känner hur tröttheten tar överhand och jag bara vill hem och sova... Blir tokig snart....

Det är planerat att jag ska hem till pappa en sväng efter jobbet men jag funderar på att åka hem och sova en timma först och sedan om jag känner för att dricka vin så gör jag det annars åker jag ner till pappa på ett litet besök och sedan en sväng nykter förbi krogen... Gggaaahhhh blir ju totalt snurrig av mina egna tankar... Det är kanske bara att invänta dagens slut och se vad som händer... Jag ska jobba imorgon så jag kan ju inte gå ut då om jag beslutar mig för att vara hemma ikväll... men sen kanske det inte är hela världen att ha en nykter helg heller...

Vad ska ni andra hitta på ikväll???

Kram och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Man brukar vara på annat humör när man jobbat klart! Jag ska inte göra nått ikväll som det ser ut nu, känner mig på g att bli sjuk eller så är det mensen som spökar. Får unna mig lite Glamour nu ;)





Puss

2009-02-13 @ 13:48:53
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: zzara

du vet att man kan faktikst vara hemma en helg utan att gå ut =)

2009-02-13 @ 15:38:11
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: azzii

Hej igen! hihi. Jag ska bara ta det lugnt i helgen ,har tenta nästa lördag. Ska plugga, kolla film, städa och tvätta. Du vet sådana där roliga saker! hehe. Jag tycker du ska vara hemma ikväll för du ska jobba imorgon och så slipper du slösa pengar. Så kan du se fram emot nästa helg och gå ut då istället. Så fiffig ide jag kom med va !=) Puss puss

2009-02-13 @ 17:00:17
URL: http://azzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0