Dålig start på dagen...

Idag har jag en lika dålig dag som Sandra hade igår. Vaknade och ville verkligen inte gå upp men smått irriterad tog jag mig ur sängen och gjorde mig redo för en dag på jobbet. Kom ut i god tid till bilen så jag fick satt på mitt nya kontrollmärke. Slänger in alla grejer i bilen och vrider om nycklen samtidigt som jag är påväg att plocka upp isskrapan men avbryts av att ett litet yngligt host kommer från bilen sen är den DÖD. Blir lite smått tokig för trots att han har varit lite seg det senaste så trodde jag inte att han skulle överge mig just nu. Samlar ihop mina hysteriska nerver och ringer till en jobbarkompis men otur för mig så är hennes mobil urladdad så inget svar.... Hjärnan börjar gå på högvarv och tanken på att hoppa upp på en cykel i -8 är inte lockande för fem öre så det får bli ett samtal till pappa som får komma och hämta mig. Han är en ängel min far!!

Nu sitter jag här på jobbet kall och jäklig för kylan ute gör att det blir rävlans kallt även här inne. Oturligt nog har typ ingen på jobbet kört bil idag så det blir nog att jag slutar en halvtimma tidigare och åker hem med Halda som ändå bor på sörse. Sen ska jag se om bilen startar när jag kommer hem för då är det förhoppningsvis inte lika kallt ute och solen, som jag hoppas ska titta fram, kanske har värmt upp skrutten lite. Om bilen startar blir det ut och köra en sväng så jag får laddat upp batteriet, kanske åker ner till pappa och sätter den på laddning för säkerhets skull. Allt jag begär är att skrutten ska hålla sig vid liv nästa vecka oxå för sen är det cyklen som gäller så mycket det går. Måste ju inrikta mig på bitch 2009, eller är det kanske beach 2009... Det återstår att se... *ler*

Nä nu får jag nog återgå till arbetet en stund... Hoppas ni andra har fått en bättre start på dagen!


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

haha du behvöer inte sträva efter bitch 2009... det målet har vi redan uppnåt.. asg

2009-02-18 @ 17:05:42
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: azzii

whos the bitch now? hahahaah. vilken rolig kommentar Sara kom med =) Det lät verkligen inte som en bra start på dagen. Funkade bilen sen då? Vi får väl hoppas denna dagen blivit bättre för dig gumman=)Pusspuss!

2009-02-20 @ 17:10:44
URL: http://azzii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, börjar fundera på om våra bilar i hemlighet bestämt sig för att sjukskriva sig ihop den dagen. Det kan ju faktiskt vara så att de fastnat för varandra och ville umgås lite extra liksom ;)

2009-02-21 @ 09:19:21
URL: http://sljungan.blogg.se/
Postat av: Maria H

Snacka inte om en dålig start!!!!!

2009-02-23 @ 08:56:53
Postat av: Emma

hmm oj då:/ får hoppas att jag har lite mer tur med mitt val då;) fasst jag har börjat tveka lite på att ha fondväggar nu, shit jag ändrar mig ju hela tiden som sagt haha

2009-02-24 @ 09:59:40
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/
Postat av: Sara Larsson

du är nu utmanad av mig =)

2009-02-24 @ 19:34:37
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0