Uttråkad!!!

Jag är riktigt uttråkad för tillfället....
Har varit en konstig dag idag med massor av funderingar,

men det ska nog komma en lösning på funderingarna också en dag.

Sitter och funderar lite på vad jag vill jobba med om jag inte får fortsatt på Taiga när mitt vikariat går ut...
Börjar även att fundera på om jag vill vara kvar på Taiga eller om jag vill prova något nytt.

Om det är någon som har något förslag på jobb som skulle passa mig så är ni väldigt välkomna att komma med förslag!

Nä nu blir det lite Jordan på 4+ sen är det dax för sängen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, en flytt till Grekland hade inte varit fel. Och självklart tar vi isafåll med vår söta Ludde! :)

2008-09-23 @ 13:29:55
URL: http://glooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0