Snacka om bad hair day.....

Efter jobbet idag blev det en sväng till stan med Zz innan vi åkte hem till henne för att lägga några slingor i mitt hår...
Slingorna blev kanon och jag är nu ännu blondare =) hehe MEN för det kommer ju alltid ett men... blonderigen gjorde stor skada på mitt hår!! okej att det redan va slitet efter alla blonderingar jag har gjort det senaste men nu blev det ordentligt förstört i topparna så imorgon blir det akut klippning. Hade tänkt att det skulle få växa ut lite till innan jag skulle toppa det men den planen är helt ändrad... imorgon räcker det dessutom inte med bara toppning men jag tror att Arta fixar det galant =) Jag är även lite rädd att jag inte kommer gilla blont hår på mig om det blir en för kort frisyr...

Nu är det tillbaka till Idol som gäller, det kanske kommer en bild på slutresultatet imorgon om jag känner för det.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: tina

Well!!! vad ska jag säga...här e det kris med 'panik har blonderat ner mitt hår efter 5 år som mörk...så nu när jag fick för mig att bli riktigt rödhårig...INTE nån bra idé...jätte röd fin färg i hårbotten, med det blonda slitna blev daskrosa...

På fredag e det lön och får klippa upp det för att det ska se bra ut...eller bättre iaf...hoppas det lyckas för dig med frissan



kram //Tina

2008-09-23 @ 20:51:36
URL: http://tiso81.blogg.se/
Postat av: Jennie

Trist! Det är svårt att få färgen att fastna när man har blekt ner håret från en mörk färg. Jag la i en röd färg i mitt efter min första misslyckade blekning från svart och den tvättades ut efter bara några dagar.. Lycka till på fredag!

2008-09-24 @ 22:27:59
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-26 @ 17:06:10
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0