Nya skor =)

Nu är jag en lycklig flicka =) Jag hittade två par skor.

Dessa hittade M på en rea hylla (99kr) så dom va jag ju bara tvungen att köpa,
kan vara lite kul att ha något annat än svart för en gång skull.




Sen gick jag omkring och visste vad jag sökte men kunde inte hitta några så såg jag en ensam stackars sko på golvet stoppade ner foten i den och den passade perfekt! Hur ofta händer det, inte ofta för mig iaf.
Efter mycket letandes efter dess hyllplats så hittade jag dom äntligen. 599kr



Kan även poängtera att jag aldrig köper skor som kostar mer än 400kr för jag sliter ut dom på två sekunder.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Urläckra skor ju! :)

Ja, eller hur är dom underbara! Älskar min lilla Gais-bajs. Min prins. Puss!

2008-09-09 @ 21:48:10
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: Maria

fina skor ludde..de va du värd!! skor får man aldrig för mycke av..=)

2008-09-10 @ 09:48:29
URL: http://mariarivero.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga skor!!Inte ofta man hittar skor tycker jag, man måste bli förälskad. Inte bra att du drömmer otäckt. Ett gammalt knep för att sova lugnt är ju en kopp varm mjölk med honung.Om du inte kan sova så gå upp direkt ur sängen. Titta på tv, läs en lätt bok.Gör något som du tycker om. När du känner dig trött så lägg dig igen.Tänk på ljud du hör, hur det luktar i rummet..m.m...detta är KBT. Fungerar för alla!Kram Gumman

2008-09-11 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0