Kortfattat....

Ibland undrar jag vart tiden tar vägen... När man gick i skolan tyckte man att en vecka va såååå lång men nu säger det bara "wrooom" så är det helg igen...

Förra helgen va det personalfest nere i läjet. Riktigt kul kväll, blev lite förvånad över att dom va så duktiga på att dricka utan att ligga och spy... Bortsett från en tjej "hon kom, hon såg, hon segrade" två och en halv timma tror jag hon va där och då är det inklusive besöken på toaletten.. hehe tur att hon bodde granne med festen....
(kort kommer en annan dag)

I veckan har jag hunnit med att vara lite social, hälsade på hos lillebror, mamma va här en sväng, har gått på stan och kollat lite men inte hittat ett skit, ska göra ett nytt försök på lördag.

Imorgon blir det styling kväll på en frisörsalong i stan, ska bli kul. Det är inte klippning och så utan dom lär ut hur man kan styla håret på olika sätt. Efter det blir det lite vinintag med tjejerna som är där och sen ska några av oss titta till krogen en sväng.

Lördag blir det kräftskiva hos L, T och E. Ska bli riktigt kuligt!!! Lite kul att få festa till det med Jess igen, va väldigt längesen vi festade ihop. Ni kan även gå in på http://linasvilladesign.blogg.se där kan ni se en GAMMAL bild på mig, Jess, Lina och Sara tror den är typ 12 år gammal.

Strax sov dax. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur kunde 12 år gå så fort? DET undrar jag! 12 ÅR Jennie!!! Ses på lördag fisen!

2008-09-11 @ 23:37:23
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0