Kick off och kräftskiva i bilder.

Här kommer lite bilder från helgens tokigheter =)

Jag ska försöka ta det i kronologisk ordning men det är inte alltid så lätt
fast jag har koll på att helgen började med Kick Off på Taiga.

En öl/vin utanför innan vi börjar med maten.  Stefan, Johannes och Ulf kom på cyklar som dom fick låna på hotellet.  Här sitter vi hela gänget och äter.

Jonas, Charlotte och Erika  Diggar färgen vinet fick på kort.  Jag och min trogna partner Tanja :)  Berit, vinnaren av en heldag på spa.


Henric leker med   Stefan, Erika, Ulf, Jennie och Johannes.  Johannes har modevisning :)

Dans är något vi lägger stor vikt på under våra fester :)    Martin hittar Johannes gömd i en jacka.    Martin, Stefan, Johannes och Jonas dansar loss.


Maria och jag lyckligt ovetandes om vad Stefan egentligen tycker om oss.. =)  Jag och Uffe  Vi gillar alla lite spanking :)


 

Och sen kom lördagen med kräftskiva i Gällinge.

Jag, på väg till Gällinge  Sara, på väg till Gällinge  Lika knäppa som vanligt :)


Sara och Anna  Nathalie linslus =)  Thomas och Kåre 

Detta va min helg i bilder.

(Om ni håller musen över bilden så får ni veta vilka som är på korten)


Kommentarer
Postat av: Natalie

snygg bild du fick till på mig där ;)

2008-09-02 @ 21:59:38
Postat av: Maria

Du, Stefan var nog bara sur för han kom på att han inte kunde göra som vi med fingrarna asg

2008-09-03 @ 08:15:04
Postat av: Jennie(Ludde)

Natalie- jag tycker den va klockren :)

Maria- ja det har du nog rätt i.. skratt

2008-09-03 @ 08:35:55
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: zzara

hahha roliga bilder... =)

2008-09-03 @ 14:43:44
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0