Kick off / Kräftskiva

Förra veckan va det mycket stillasittande på jobbet. Det började i onsdags med att vi fick sitta ner i våra team och disskutera hur vi ville ha det i våra team, om vi ville ändra eller utveckla/avveckla något. Detta tog oss hela förmiddagen men man blir nog aldrig riktigt klar det finns alltid något man vill ändra på ett eller annat sätt. Sen på eftermiddagen hade vi material- och kollektionsgenomgång som gav en hel del faktiskt, det är bra att få lite uppdatering ibland.
Torsdagen fortsatte vi med lite kollektionsgenomgång på morgonen sen resten av dagen va det hälsa på schemat. Previa och Friskvågen kom och pratade med oss om hur vi har förändrat våra vanor det senaste halvåret. Stort grattis till Berit som hade förbättrat sig mest!
Sen kom då den tokiga fredagen.... Först åkte vi till Borås för ett studiebesök på FOV och efterdet åkte vi upp till göteborg för att först äta lunch och sedan ha 5-kamp på Liseberg. Ett stort problem uppstod dock när vi skulle gå från lunchresturangen, Liseberg öppnade inte förräns kl:15 (fast vi hade kollat upp tiden och det stod 11 på nätet) och det funkade inte för oss tidsmässigt så vi åkte till Särö värdshus och tog ett glas vin/öl/cider istället och det va faktiskt himlans mysigt. När vi sedan kom tillbaka till Taiga så stannade jag kvar för att fixa dom sista detaljerna innan alla skulle komma tillbaka på kvällen för mat och dryck. Jag tror aldrig att vi har börjat dansa så tidigt någon gång, vilket är ett tecken på att det blev mycket alkohol med en gång :)
Jag va på lite mysko humör i början men det gick över efter ett tag och sen hade jag roligare än vad jag har haft på länge.
Det kommer lite bilder på det imorgon, tog nämligen kort med jobbets kamera för den är bättre.

Så blev det lördag tillslut oxå. En härlig kräftskiva ute i Gällinge hos A, fast denna kvällen lyckades jag på något obegripligt sätt att inte bli så full som jag brukar där ute.. Kände knappt av det alls, men det va nog fler som hade en lite svacka för redan vid 23 började folk droppa av, själv va jag uppe till två och det va även dom som va uppe till fem, kan lägga till att en som va uppe till fem inte mådde så bra i söndags *ler*

Kom hem rätt tidigt i söndags så jag hyrde två filmer och la mig på soffan, tänkte att jag skulle klara av att vara vaken hela kvällen när jag hade så mycket att titta på men somnade vid fem och vaknade en timma senare.. sååå irriterande när man somnar så sent, det blir så mycket svårare att sova på kvällen sen...

Det kommer lite bilder från kräftskivan imorgon med.

Nu ska jag återgå till mitt broderi så att det kan komma ut en bild på det oxå snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0