Full rulle.....

Det började i fredags med Stylingkväll på en frisörsalong i stan. En kul kväll med en hel del vin och skvaller.... hehe


Jag och Sandra när vi kom dit.


Efter en skön men kort massage i hårtvätten.


In progress... (Diddi som äger salongen)


The finale....


Alla tjejer på väg till Harrys.


(Som ni märker så har jag fruktansvärt dålig kamera och särskilt när det är mörkt)


Lördagen börjades med en tur på stan med shopping och fika, sen bar det iväg till Läjet för att hämta kräftorna.
Vid sextiden hämtade lillebror upp mig, Sara och Patrik och färden gick mot Torpa.
I Torpa hade vi hur kul, mysigt, trevligt som helst!! Tack Lina och & Tommy för en kanon kräftskiva!

(Tyvärr blev det inte så många kort då min kamera är sååå sämst!)

Sara & Micke


Rusning till Kräftorna








Vi avslutar med ett kort på en av kvällens fullaste, Patrik...


Kommentarer
Postat av: Zzara

jag tryfflar gärnet!! GOTT MED KRÄFTOR!!!

2008-09-18 @ 22:14:08
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0