Snabb blogg

Jag det får det bli nu för jag har hållt på med att få igång mitt internet i två jä*la timmar nu så jag är rätt trött på allt vad datorer heter för stunden...

Förra helgen blev det en lugn och skön fredag med potatisgratäng och fläskfilé i min ensamhet, eller ensam va jag ju inte Fisen va ju självklart här =)

Lördag morgon va jag väldigt seg men kom igång efter en dusch. Sen va det bara att göra mig fin och åka ner till Sara och börja vina =) Vid tre skjutsade Linda ner oss till stationen där vi väntade in Maria och två tjejer till från jobbet. Kliver på tåget fnittriga och glada och begav oss till Göteborg. Påväg mot bussen till Karin ser vi att den kommer och ber Ann springa och be den vänta medans vi andra i lite halvsnabb gång samtidigt försöker få iväg sms för att få bussbiljetten. Vi pratar rätt högt om hur vi ska lyckas hitta rätt hållplats så tillslut säger en passagerare att det är tre hållplatser kvar tills vi ska av.. hehe kan undra om det va jobbigt att lyssna på oss...
När vi kom hem till Karin hade hon dukat upp med vi, ost, kex och en god välkomstdrink =) Jättemysig lägenhet hade hon. Sen va det iväg med bussen igen för att inta våra platser på Scandiavium och Ladies Night. En kanonkul kväll med en del halvnaket på scen ME LIKE!!! Tycker nog att förra året va bättre men det va bra även iår.
Tyvärr blir det inga bilder då jag snabbt insåg att min kamera inte skulle klara av avståndet men ska se om jag kan få lite bilder från Erikas kamera för den fotade jag mycket med =)
På vägen hem somnade jag nog mitt i en mening på bussen hem men det va väldigt skönt.

Söndagen va upp och hoppa redan klockan åtta, in i duschen och fixa till mig sen kom mamma och Andreas och hämtade mig så åkte vi till Läjet för att döpa mitt gudbarn Jonathan Melwin Ludvigsson. Så himla go han va! *Stolt gudmor* Sen blev det fika ute i Tvååker och efter det blev det en skön sovstund på soffan här hemma.
Ska försöka få mamma till att fixa lite bilder till mig.

I måndags fick jag ett jättetråkigt besked på jobbet, min chef hade sagt upp sig. Skit tråkigt om jag får säga min mening!!!

Mer än detta har nog inte hänt....

Imorgon blir det fest hos Sevvan, lyckades byta mitt fredagspass mot lördagen, som fyller 28år.

Längtar tills på måndag kväll =) ni som vet varför behöver inte avslöja det ännu =)

Puss, kram och massa hångel =)

Kommentarer
Postat av: Zzara

hmm?? vet jag vad som händerp å måndagkväll tro??? tappat minnet.. jävla böcker..asg

2008-10-09 @ 23:06:15
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Maria

hm..... undrar samma som Sara ... har jag börjat få dåligt minne också, eller har du börjat ha hemlisar för oss???



Eller!? hm.... menar du snabbisbeslutet igår??? ;) för DÅ vet jag.....

2008-10-10 @ 08:16:17
Postat av: Zzara

haha snabbisbeslutet var det.. =) för nu VET jag med.. hahhaha o jag visste det innan me men fatta inte att jag visste.. haha ojoj vad man vet o inte vet o visste o visste.. asg

2008-10-10 @ 10:31:29
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0