Lugn och skön helg...

Det började i fredags med en liten tur ner till pappa för att måla färdigt min lilla byrå som jag ska ha mina modem i... sen blev det givetvis en god middag när jag ändå va där =)
Åkte hem lagom till Idol som för övrigt inte är lika kul att kolla på i år som övriga år.. vet inte om det är för att jag har tröttnat på det eller om jag helt enkelt inte tycker att dom är lika bra...

Lördagen blev en lugn dag med ryggläge i soffan och kollade tv tills jag skulle börja jobba på Harrys. Även där va det relativt lugnt men väldigt mycket folk och kö blev det frammåt tolv snåret.
Klockan tre svängde bilen in på baksidan av polishuset för ett arbetspass i arresten.
När passet va slut kl 7 på morgonen åkte en väldigt trött Jennie till Hajen för snabb inhandling av dagens mat. Sen hem och sova några timmar.

I går va det väldigt svårt att ta sig ur sängen kan jag lova. Vänder ju lite på dygnet när man jobbar nätter....
Annars va det en lugn dag på jobbet och sedan hem en sväng och somnade givetvis i soffan.. Sara ringde och väckte mig vid halv åtta och vi åkte bort till Myran och kollade på en pinsamm fotbollsmatch och då förstår ni kanske att DIF förlorade... =(

Idag blir det hem direkt efter jobbet för att tvätta och städa.. tänkte även ge mig på att möblera om lite vilket kommer resultera i att jag blir så illa tvungen att tvätta mina fönster.. hehe

Resten av veckan kommer troligtvis bli väldigt lugn fram tills på fredag då två tjejer från jobbet kommer hem på lite mat och dryck =) ska bli väldigt kul!! sen på lördag blir det ett arbetspass nere i falkenberg.

Puss kram och nyp i skjärten!

(Idag kommer ett paket från ellos =)=)=)=) )

Kommentarer
Postat av: Maria

idol suger..!! kan tänka mig de blir kö.. finns la inte så många andra stället att gå till nu.. közz p dig ludde!

2008-10-21 @ 12:44:38
URL: http://mariarivero.blogg.se/
Postat av: Sara

åhh paket är alltid toppen .. =)

2008-10-21 @ 16:27:33
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Maria - Nej det finns ju inte det... hehe Det är ju 200 B&B:are som ska få plats på dom få ställen som är kvar.. =)



Sara- Paket är bäst =)

2008-10-22 @ 08:18:25
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kul med paket!SJälv ska jag hämta ut ett H&M paket på fredag (när jag fått lite cash på kontot). Hoppas på att allt passar! :D

2008-10-22 @ 18:19:32
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: zzara

haha mitt behövs verkligen, har ungefär två centimeters utväxt... ser helgalet ut!! =)

2008-10-23 @ 09:48:05
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0