Jan Bylund

Seminariet i tisdags va kanon!! Jag skrattade så jag grät i nästan två timmar.
Han pratade mycket om hur viktigt det är att man berömmer varandra på jobbet, inte bara att chefen ger beröm utan att även chefen får beröm.



När jag kom hem i tisdags kväll så va jag helt slut men hoppades att jag skulle må bättre när jag vakna på onsdagen men tji fick jag. Vaknade utan röst med feber och ont i huvudet i onsdags men hade lite saker jag va tvungen att fixa på jobbet så jag gick dit ändå. Va på jobbet i två timmar sen åkte jag hem och stupade i säng. På kvällen hade febern försvunnit men dock inte huvudvärken så jag har varit hemma även idag.

Imorgon ska jag först jobba och sen ska jag åka till min mamma och hälsa på under förutsättning att det inte är snö för jag har inga vinterdäck på ännu så vågar inte ge mig ut på vintervägar. Lördag blir det tjejfest hos Sara, ska bli kul!

Här kommer lite bilder på mina älsklingar.


Skön sovställning =)


Tvättning innan powernapen på favvostället.


Catfight eller kärlek?!?!?!

  
Ljus är väldigt intressant så jag tror jag stoppar in huvudet så jag ser det bättre.

Kommentarer
Postat av: zzara

hon/han/det ser fan större ut än Fisen... hahha =) men så sööööt =)

2008-10-31 @ 11:46:15
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0