Helgen...

Vet inte om jag känner för att skriva så mycket om helgen här...
Fredagen va iaf kanonkul!! Tack tjejer för en mysig och kul kväll!!
Lördagen va det först ett avstamp på Myrans utflyttnings/födelsedagsfest sen ner till Falkenberg för lite jobb..
Blev mindre glad när jag fick veta att det blev en timmas längre jobb pga att klockjäklen skulle ställas om!!! Det är ju öppet till tre där nere så när klockan slog om från 2.59 blev den plötsligt 2.00 igen vilket inte är så kul när man jobbar natt...

Igår hämtade jag ut min nya kamera (en helt vanlig digitalkamera, Sony Cyber-Shot W150) så nu kommer det förhoppningsvis bli lite mer kort på bloggen i framtiden =)

Igår va jag även med om det snabbaste vaktmötet någonsin, iaf vad det gäller att dela ut tiderna...

Idag blir det jobba sen ska jag på seminarium i Sparbankshallen, Kul på jobbet! med Jan Bylund, ska bli kul.
Fast jag mår skit dåligt så jag hoppas att jag inte blir sämre för då får jag åka hem och missar seminariet. =(

Hoppas ni andra får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: zzara

hoppas du inte blev sämre o fick åka hem...

2008-10-28 @ 15:33:34
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Linda

Fasen vilken otur med klockan för dej när alla vi andra kan njuta! Kram

2008-10-28 @ 21:44:29
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: zzara

haha ja gungeligung ska det lätt bli...

2008-10-29 @ 19:09:30
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0