En skeppare....

Som ni vet så hade jag Fisen på besök på jobbet i måndags och hon va lugn som en filbunke.
Mycket nytt att ta in så hon låg mest under mitt skrivbord och tittade.
Efter jobbet åkte jag hem och lämnade av henne och begav mig sedan till 
Skogstorps krokiga vägar en bit utanför Falkenberg.

Nu undrar ni kanske vad jag skulle göra där....
Jag har länge funderat på en liten polare till Fisen och nu va det dax.
Jag hämtade en liten flicka som fick namnet Lillan.
Hon är brun med svarta ränder. En urgullig liten Skeppskatt.
För er som inte vet vad skeppskatt är så är det  en helt vanlig katt fast hon har extra tår.
Kollar man Wikipedia så är det en katt med missbildning och så kan man läsa en hel del olika förklaringar till att det inte är det bla bla bla.... För mig är det en alldeles underbar liten katt i vilket fall =)

Jag ska se om jag kan få lite speed på mitt internet hemma så jag kan lägga in några bilder  så ni får se henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0