Vilket kap!!

Igår när jag va nere i stan och kollade efter klänning till julfesten så gick jag in på Lindex av ren slump och där hittade jag min klänning!! Jag ska göra en lite justering med axelbanden bara sen är den perfekt =) Nu till varför det va ett kap, jag trodde att den kostade 250kr så jag ville lägga undan den en stund först för det är inte så roligt att köpa en klänning för 250 som man sen ändå ska göra om lite. Men jag fick inte lägga undan den för det va "så bra pris på den" sa kassörskan, så fine jag köper väl den på öppet köp då. När jag lämnar fram kortet säger hon "då blir det 99kr tack" Jag kan lova att jag fick ett långt ansikte, det fanns ju inget att tveka på när den va så billig jag hade missat rea skylten bakom klänningen som sträckte sig från golv till tak. Jag är kanske lite väl tankspridd när jag går ensam på stan och shoppar =)

Måste även berätta om min dröm jag hade mellan snoozen idag på morgonen.
Jag va ute på landet och kollade när dom skulle flytta hästarna från en hage till en annan. Framför mig låg hagen dit hästarna skulle och det va en stor och fin hage. Bakom mig va det en sluttning men även det va en hage. Jag står där i harmoni och kollar in hästarna som så fint skrittar från hage till hage när jag plötsligt hör galoperande steg bakom mig, då kommer korna i full galopp ner för sluttningen och ropar "tjohoo vi ska oxå byta hage" (i drömmar kan även djur prata). Jag blir livrädd när dom hoppar över stängslet och sedan kommer mot mig och börjar "krama" mig med deras stora huvuden, men rädslan går över och jag vaknar av nästa snooz. Även då somnar jag om och drömmer en konstig dröm men den va inte lika kul så den hoppar vi över.

Idag blir det mycket jobb för min del, först Taiga till 16.30 sen möte hos Polisen kl 18.00 efter det blir det Harrys 20.00-02.50 och sedan arresten varberg 03.00-07.00. Sen kan jag lova er att 07.15 tänker jag ligga i min säng och sova gott för på Lördag kväll är det party med C & E.

Jag önskar er alla en underbar och trevlig helg och första advent!!

Kommentarer
Postat av: Maria H

ja, som jag sa innan.... du får sluta kolla snygga hästar i den gamla hagen.

Dags att sänka ribban till kossorna i den andra hagen asg

2008-11-28 @ 12:32:56
Postat av: Jennie

haha ja det är nog så fast jag tänker bara kolla efter tjurarna i den andra hagen, inga jäkla kossor för min del asg

2008-11-28 @ 13:54:14
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Linda

Rea är bra! Upplevde liknande grej när jag skulle köpa jeans för ett par veckor sedan och de var ännu billigare än vad jag trodde, trevligt =) Sorry, inte meningen att göra dej avundsjuk =)

2008-11-28 @ 16:32:42
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: zzara

TUUUR att vi inte köpte några skor, då hade de slutat illa.. det kommer de göra denna månaden ändå känner jag redan nu trots den inte ens börjat..



hahha mysigt med kramande o talande kor!! =) asdg



Hoppas kvällen/natten blir kul...

2008-11-28 @ 17:22:06
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Maria

haha.. dream on girlie girl..

2008-12-01 @ 10:05:50
URL: http://mariarivero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0