Veckan som gått....

Efter en vecka med upp och ner gång hoppas jag nu att jag är tillbaka på rätt spår.

Förra lördagen va vi iväg på en riktigt kul shopping resa i Tyskland. Hela resan va full av skratt glädje och alkohol men slutade inte riktigt som planerat. Men man kan ju inte alltid få det man vill eller vad är det man brukar säga.

Söndagen och fram till i torsdag har bestått av soffläge, välbehövlig sömn, tvätt, städ och tv. 

I torsdags kom mamma ner på några dagars besök, väldigt kul och välkommet!! Ofta saknar jag att inte ha mamma närmare men jag är glad att hon har Pekka och mår bra i Borås så det överväger saknade av närheten till henne. Jag vet ju att hon bara är ett samtal bort och att jag kan åka dit när jag vill, det är väl bara egoisten i mig som tar över ibland.

Fredagen kan beskrivas med tre ord, jobb jobb jobb vilket resulterade i att jag sov bort halva lördagen så för att inte helt slösa bort lördagen tog jag en hör och häpna nykter tur på krogen. Träffade en del kompisar från förr som jag tjötade med sen kom även C efter en hel dag på möhippa. Kan sammanfattas som en riktigt kul kväll.

Vad har då hänt idag.. Inte så värst mycket faktiskt... Har lullat runt här lite i lägenheten, varit nere en sväng i affären, kollat dom obligatoriska söndags programmen och nu sitter jag här. Har precis tittat på Ensam mamma söker och insett hur mycket jag saknar kärleken, att ha någon vid min sida. Men det kommer säkert en dag för mig med då jag hittar han med stort H.

Nu smög han som för tillfället är han med stort H upp i mitt knä och vill gosa så nu lämnar jag datorn och övergår till mys med min lilla prins.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du Jennie mamma är bra ibland :)du söker han med stort H men han blev ju över i ensam mamma söker du vet vem jag menar :)

2008-11-24 @ 12:29:11
Postat av: Jennie

Ja jag vet vem du menar =) Men han har väl alla tjejer efter sig nu när han åkte ut =)

2008-11-25 @ 09:54:11
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: zzara

hahha ja det kanske han har, men det kanske oxå är dig han letar efteer.. =)

2008-11-25 @ 11:33:18
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: zzara

Jag tycker nog allt att du ska ha en julgran... De små kommer älska det, men som sagt plastkulor är nog att rekommendera. fast det är väl nästan alla kulor gjorda av idag.. =) Det blir väldigt väldigt mycket mysigare..

2008-11-26 @ 12:10:46
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0