Summering..

Jag förstår inte vart dagarna tar vägen... Min plan va att jag varje dag denna veckan skulle skriva en blogg vid dagens slut men det gick åt skogen...

I måndags va jag på vaktmöte efter jobbet och fick snott åt mig några extra pass utöver det jag fick på schemat så på julaftons kväll står Jennie i dörren på Harrys om ni vill komma och säga God Jul =) Kan ev även bli så att jag jobbar på Nyår men jag har inte bestämt mig riktigt ännu för då är det på en privatfest och det vet jag inte om jag är så sugen på.
Efter mötet körde jag raka vägen ner till Läjet och ljus party (PartyLite) hos Lotta. Fick köpt en del ljus med säsongens dofter så snart kommer det lukta jul hemma varje gång jag tänder ett ljus. Efter partyt va det bara att åka hem och hoppa i säng.

Tisdagen gick jag hela dagen på jobbet och längtade efter att klockan skulle bli fyra så kunde åka till frisören och klippa mig. Fick även gjort några mörk bruna slingor så håret blev jättebra och jag är kanon nöjd! Efter frissan blev det en sväng till affären och sen hem och måla lite naglar innan jag dök ner i sängen för ytterligare en god natts sömn.

Igår skulle jag åkt till farfar men jag va på lite dåligt humör efter att jag hade haft ett möte här på jobbet så jag beslöt mig för att åka till gekås och brottas med kärringar istället. Blev en dyr resa kan jag lova, köpte bara saker jag behövde och några onödiga saker men inte mycket och ändå slutade det på 2163kr!! Brukar sällan bli dyrare än 1500kr när jag åker dit annars men men sånt är livet.

Idag ska jag ner till stan efter jobbet och se om jag kan hitta något att ha på mig till julbordet nästa vecka och efter det blir det hem och laga mat.

Det va lite av vad som har hänt mig i veckan.. kommer kanske mer under helgen.

Kärlek till alla er där ute!!


Veckans citat: "Var dig själv. Alla andra är redan upptagna." Oscar Wilde

Kommentarer
Postat av: mamma

dyra julklappar till mig =)

2008-11-27 @ 12:48:57
Postat av: Jennie

haha om det ändå hade varit så... fick inte köpt en enda julklapp... =) men jag tror jag vet vad jag ska köpa till dig redan och det finns inte på gekås =)

2008-11-27 @ 13:32:31
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: zzara

Detta jädra Gekås... Tror banne mig de smyghöjt alla priserna!! baahhhh tur vi inte gick in i affärerna runtomkring!!! =)

2008-11-27 @ 19:00:42
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: mamma

Du vet att jag bara skoja,vi har ju sagt inga julklappar det är ju kul att bara träffas och äta mammas goda julmat eller =)

2008-11-28 @ 09:15:00
Postat av: Jennie

Jo men du vet ju hur jag är när det gäller julklappar=) Även om jag säger att jag inte ska köpa några så vill jag ju ändå köpa något litet =)

Men bättre julklapp än mammas goda julmat det finns inte!!

2008-11-28 @ 10:59:42
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0