Tvättdag.

Ja idag har det varit tvättdag.. Lika tråkigt som vanlig men nu är det gjort och allt är på sin plats.
Jobbet idag har varti helt kaos men jag lyckades få ordning på allt den sista halvtimmen.
Mer än så har väl inte hänt i mitt händelselösa liv idag.

Det blev ingen tripp till mamma i fredags så jag va hemma och slappade lite hemma innan jag åkte till läjet och hämtade Sara som jobbade. När jag hade lämnat av henne åkte jag ner till krogen en sväng och tjötade med folket innan jag åkte hem och sov.

I lördags blev det en tur till stan med Sara och sedan ner till pappa för att hämta min bil som han va så snäll och lagade åt mig. Helst hade jag velat att han väntade på mig så jag kunde lära mig hur man gjorde men det va rätt kallt ute så på så sätt är jag glad att han fixade det utan mig =)

På kvällen va det tjejfest hos Sara med massor av alkohol!








Tänkte även bjuda på lite bilder på mina underbara syskonbarn.









Kommentarer
Postat av: Lina

Du får hälsa peter att han blir mer och mer lik sin far, er pappa! Jisses... det är tur att du har en snygg farsa ;)



Fattar nu vad du menar med bloggkoll, har ju missat massa inlägg!



Du e jättefin på bilderna föresten!

2008-11-11 @ 14:06:29
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0