Middag med Gore.

I torsdags va det den årliga middagen med Gore, en av företagets leverantörer.

Dagen började med en stressig dag på jobbet där jag gick igenom alla avtal med J och sen summerade jag allt vi kom fram till på datorn. Detta tog mig hela dagen för jag blev avbruten hela tiden och detta gjorde mig på lite dåligt humör.
Efter jobbet la jag mig och vilade en liten stund för att bli på lite bättre humör och sen hoppade jag in i duschen och fixade iordning mig inför middagen.
Strax innan sju blir jag upp plockad av Charlotte som även hade med sig Erika och Maria i bilen. Jag hoppar in i bilen och upptäcker att jag sätter mig på något och reser mig lite halvt för att ta bort det när jag upptäcker att jag inte hade satt mig på något, det va byxorna som sprack!!! Med lite panik åkte vi ner till John´s place och lämnade av E & M kollade hur mycket byxorna hade spruckit och konstaterade att det bara va till att vända hem för klädbyte... Väl hemma knäcker jag en nagel som jag får limma till lite så den inte går av helt. Sen fort ut till bilen och ner till John´s igen. När jag och C kommer dit får vi veta att matbeställningen inte har gått igenom så det är bara att återigen kolla vad man vill ha men jag valde samma som jag gjort tidigare, dvs gratinerad hummer till förrätt, lammfilé och potatisgratäng till huvudrätt och sedan glass till ef bortsett från min totala otur denna dag så hade jag en jättetrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.


Maria (Taiga), Stefan (Taiga) och Jonas (Gore)


Det va bara Ulf och Roland som ville vara med på kort...
Alla andra är tydligen uppe i ett djupt samtal...


Maria använder lampan som hatt =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Guuuud så go maten lät!!

trist med byxorna bara :-)

2008-11-10 @ 20:46:41
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja den va helt underbar, men jag får väl börja banta nu så inte fler byxor spricker.. hehe

2008-11-10 @ 20:48:58
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Linda

Mkt otur på en gång!

Fy för jobbet på lördagen, det är min skräck, fyllebussarna! Kram

2008-11-11 @ 19:45:04
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: zzara

åhhh Johns!!! jag vill me haaaa...

2008-11-12 @ 19:49:42
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0