Rörigt inlägg...

Jaha då har jag jobbat min första dag sen operationen... Men det blev bara halvdag sen va jag så trött så jag stupade i säng och vaknade fyra timmar senare =)

Har varit och kollat på lila faran under uppbyggnad =) skulle ta lite kort men så va batteriet slut.. typiskt!!

På lördag ska jag dricka vin :) ska bli så gott!! Sen tycker M att jag ska sluta LAS:a och börja LAL:a till helgen.. får väl se hur det blir med det...

En vanlig fråga man får av killar efter att man har tagit bort mandlarna är om man fortfarande kan ha saker i munnen.. Det dom igentligen frågar är "hur känns det att suga av någon nu då??" sen säger dom med ett leende att dom gärna ställer upp som försöksperson...

Blev lite avbryten i mitt bloggande med ett långt samtal om nästa helg.. så nu blir det en film och sängen för min del så att jag orkar jobba imorgon.

//Sov gott!

Måste ju berätta om den goda nyheten... Idag har jag kunnat äta så med lite tur fortsätter det i denna riktningen nu.

Kommentarer
Postat av: Henke

haha! har du tagit bort mandlarna? ;)

tycker du e en chicken som inte vill komma på mina pass... :P hehe! kramis

2008-06-29 @ 22:52:13
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/
Postat av: Maria

hihihi

LAS:a e för fegisar!! ;)

2008-07-07 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0