Ströget och jazzdagar...

Idag har jag strosat omkring på stan efter jobbet. Först kollade jag i lite affärer efter kläder men det är ju menlöst att kolla på kläder i Varberg när det är rea, allt som kommer fram är gamla kläder som dom inte får sålt så jag bestämde mig för att vänta med shopping tills Stockholms resan.

Va även en sväng på Harrys och käkade lite =) mycket gott!! sen blev det ytterligare en tur på torget där jag mötte upp Maria & Lotta med massa ungar, tittade när dom åkte karusell sen åkte dom hem och jag gick tillbaka till Harrys en sväng innan jag åkte hem till sara för en liten snabb tjötstund.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ta med mig till mamma imoron.. Ska vara hundvakt när dom åker ner till Tyskland och shoppar lite =)

Inte säkert det blir något bloggande innan helgen så ha en underbar helg så ses vi i dimman!! Och Lina dig hoppas jag att jag får åka till bb för att träffa i helgen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0