Gingri

Ja här sitter jag nu och funderar på om jag ska äta lite frukost.... men jag har blött lite i halsen idag så jag funderar på att bara åka bort till affären och köpa en glass till frukost istället. Skit samma det återstår att se...

Stackars Timja hon är helt förvirrad över att husse & matte inte är hemma, tur att Hjördis kommer på lunch sen så får hon något annat att tänka på en stund.

Jag blev så glad igår! När jag åkte upp hit så stannade jag till på Knalleland för att kolla in på Skopunkten men jag hittade inte några skor :( så istället gick jag in en snabbis på rean på Gina T och där hittade jag en svart jeans kjol =)))) så lycklig jag blev, har letat efter jeans kjol länge och hittar aldrig någon men nu äntligen (fast inte på rea dock) så ikväll ska jag ha på min nya kjol =)

Mamma & co åkte lite tidigare igår så då kanske dom kommer hem lite tidigare med om inte mamma fastnar bland alla flaskor när hon går runt och letar =). Hon fick en liten inköpslista av mig så vi får väl se om hon hittar det.
När dom kommer hem sen blir det lite vin till mig sen tjöta lite och sen gasen i botten hem till Varberg för att festa till det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0