Veckan som varit...

Äntligen har underbara lilla Ella tittat ut!!
Den underbara lilla tjejen kom ut 03:24 den 2/7, 52cm lång och 4005gram.

Ella och hennes stolta pappa.


Ella i stolta mammas knä


På BB träffade vi även Jonna


som kom dit med mamma Jessica och sin lillasyster Nellie


Efter besöket på BB va det partytält bygge på malmgatan så den dagen slutade sent.
Detta resulterade i att jag inte va riktigt på topp på fredagen och va väldigt glad över beslutet att inte åka till Ängelholm.

Igår blev det en sväng ner till läjet där pappa och Jan hjälpte mig att bygga två toaletter till kvällens fest och sedan blev det några timmar på stranden innan jag åkte hem.
Kvällen igår va hur kul som helst!! Jag blev bra full den sista timmen men insåg det själv och gick in och la mig.
Det går inte riktigt att skriva om festen man måste ha varit där för att förstå, men här kommer några bilder från tidig kväll.

Här är den fina tjej toan som faktiskt användes mer än vi trodde =)


Alla ställen måste ju även ha en kill toa.


Här är några av deltagarna på festen.




givetvis va det massa kul lekar oxå men eftersom jag deltog i dom va det lite svårt att ta kort men ett snyggt kort blev det=)


Mer orkar jag inte skriva idag men jag ska nog lyckas skriva lite i veckan om jag inte helt plötsligt får lika mycket att göra på kvällarna som jag har haft veckan som har gått.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det var fina bilder på lilla Ella :-)

2008-07-07 @ 21:31:42
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie K

Haha, den där leken kan man ju göra hur många ggr som helst...!



Så himla vacker bäbis som äntligen hittat ut :)

2008-07-08 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0