Stockholm!!

Om några timmar bär det av till stockholm i några dagar =)
Tur att Sara är en ängel och ställer upp som kattvakt så min lilla fisen får det bra även när jag är borta!!

Lite kort om helgen som va...
I torsdags va det schlager med ett gäng från jobbet.. kanonkul men Jennie blev lite väl full så fredagen va en ren plåga att jobba... Det va ju inte bara Taiga jag jobba på i fredags det blev Harrys oxå...

Lördag, först kalas hos Alexander som fyllde 4år!!! Sen ut till Bösarp för kusinträff och alkoholintag.

Söndag vaknade jag halv åtta!!! Mamma hade oxå vaknat då så vi började städa efter lördagens slarv *ler*

Igår gjorde jag först några ärenden sen hem till Maria och slurpa lite kaffe och tjöta skit. Vid 18 åkte jag hem till Sara för att vänta in några av DIF grabbarna och sedan åkte vi ut till Himle och kollade fotbollen. Himlans trevlig kväll men inte lika trevlig fotboll!!

Nä nu hinner jag inte sitta här mer men ha en riktigt trevlig vecka så uppdaterar jag när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha det så mys i Stockholm :D

2008-07-23 @ 17:59:12
URL: http://glooria.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hur var det i Stlm?

2008-08-07 @ 23:07:07
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0