Redan onsdag..

Dagarna verkligen springer iväg!! Fast det är rätt skönt för det innebär ju att semestern kommer mycket fortare =)
(Bara 7,5 ordinarie arbetsdagar kvar)

Än så länge har det inte hänt så mycke denna veckan.. Har jobbat som vanligt sen va jag en sväng i läjet i måndags innan jag åkte hem och la mig på soffan.. Har känt mig lite trött denna veckan så då har soffan fått bli min bästa vän =)
Igår blev det lite mat inköp efter jobbet och jag gick i affären i 40MINUTER har nog aldrig varit i affären så länge... hehe

Idag blir det tvätta och städa på schemat *tråkigt* Kanske får gjort några slingor med om jag har tur *mycket kul*

I helgen blir det jobb, jobb, jobb... på fredag blir det först ordningsvakt på Harrys 20-02,30 som följs av arrest vakt 03,00-07,00 eller 08,00 sen blir det 21-04 på Zätas i falkenberg på lördag. Men jag ska nog lyckas klämma in några timmars sömn mellan passen så jag orkar med att festa till det lite på schlagerkvällen på torsdag oxå =)

Nä nu får jag nog jobba lite.. finns inte direkt mycket att göra men man hittar alltid något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0